Overslaan en naar de inhoud gaan

Tiddi di tiii tuddu du tu tu: KPN speelt in op collectieve muziekgeheugen

De provider komt met een nieuwe Spotify Premium campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

KPN wil inspelen op het collectieve muziekgeheugen van Nederland. Op Spotify staan namelijk duizenden nummers/refreinen/gitaarriffs en basloopjes die in ieders geheugen staan gegrift.
Hits als tiddi di tiii tuddu du tu tu, pap pap padaaa papa dadaa pap pa padaaa en tu ditititidu tu tidititidu. Oftewel van klassiekers uit de Top2000 tot meer recentere hits. Van ‘The Final Countdown’ van Europe en ‘I Follow Rivers’ van Lykke Li tot ‘Sterrenstof’ van De Jeugd van Tegenwoordig.

De campagne is te zien en te horen in out of home, op trams, in print, online en op radio. Qmusic heeft voor de gelegenheid het bekende spelletje ‘Raad het geluid’ omgedoopt tot ‘Raad het nummer’.


related partner content for mobile comes here

Credits
Bureau: N=5

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in