Tiddi di tiii tuddu du tu tu: KPN speelt in op collectieve muziekgeheugen
De provider komt met een nieuwe Spotify Premium campagne.


KPN wil inspelen op het collectieve muziekgeheugen van Nederland. Op Spotify staan namelijk duizenden nummers/refreinen/gitaarriffs en basloopjes die in ieders geheugen staan gegrift.
Hits als tiddi di tiii tuddu du tu tu, pap pap padaaa papa dadaa pap pa padaaa en tu ditititidu tu tidititidu. Oftewel van klassiekers uit de Top2000 tot meer recentere hits. Van ‘The Final Countdown’ van Europe en ‘I Follow Rivers’ van Lykke Li tot ‘Sterrenstof’ van De Jeugd van Tegenwoordig.
De campagne is te zien en te horen in out of home, op trams, in print, online en op radio. Qmusic heeft voor de gelegenheid het bekende spelletje ‘Raad het geluid’ omgedoopt tot ‘Raad het nummer’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
kopn.jpg
Credits
Bureau: N=5
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid