Overslaan en naar de inhoud gaan

Advertising Week Europe Roadshow komt langs Amsterdam

Het jaarlijkse marketing- en communicatie-event trekt met een roadshow langs drie toonaangevende Europese steden op het gebied van reclame,…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit jaar reist de langs Berlijn (1 maart), Amsterdam (2 maart) en Stockholm (3 maart). 

related partner content for mobile comes here

Het overkoepelende thema is de combinatie van creativiteit en innovatie. Panelleden van Google, Adobe, 72andSunny, Achtung, TamTam, North Kingdom, Holy Diver, Scholz & Friends, en FROG zullen ingaan op hoe merken en bureaus nieuwe technieken en creativiteit combineren voor hun communicatie. Richard Frankel, Creative Director bij Spotify, neemt deel aan de panelsessie&;s in zowel Berlijn, als Amsterdam.

Advertising Week Europe werkt samen met lokale merken en bureaus, waaronder Google, Adobe en 72andSunny, maar ook met organisaties als , The Marketing Society, The Ad Club, en de Berlin School of Creative Leadership om een publiek variërend van managers tot aan C-level professionals te bedienen.

​Creativiteit en innovatie

&;De Europese steden waar we langs gaan hebben met bloeiende reclame- en marketingsectoren&;, stelt Matt Scheckner, Chief Executive van Advertising Week Europe. &;Met onze roadshow verkennen we de optelsom van creativiteit en innovatie en bouwen daarmee op naar Advertising Week Europe event in Londen.&;

Het &;grote&; Advertising Week Europe 2016 wordt dit jaar in Londen van 18-22 april voor de vierde keer georganiseerd. Vorig jaar trok het evenement meer dan 28.000 bezoekers, 10.000 deelnemers en 700 sprekers uit de creatieve industrie.

Meer informatie is te vinden op de , waar geïnteresseerden zich gelijk kunnen registreren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in