Overslaan en naar de inhoud gaan

Asics brengt doorzettingsvermogen tot leven met strakke commercial

Het sportmerk wil met ‘Want It More’ jongeren activeren om meer te gaan sporten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de internationale campagne.

related partner content for mobile comes here

vroeg het bureau om met de campagne zijn ‘heart and soul’ naar boven te brengen. Sinds de oprichting is het sportmerk vooral geliefd bij prestatiegerichte sporters, omdat Asics innovatie hoog in het vaandel heeft staan en topprestaties van zijn producten verlangt.

Goede wil alleen niet genoeg

De internationale ‘Want It More’-campagne wordt gedragen door een film, waarin is te zien hoe hard atleten werken om hun doel te bereiken. Met deze film laat Asics ook zien dat het meer wil zijn dan alleen een &;hardloopmerk&;.

&;Het doorzettingsvermogen van het merk in het belang van de sporter is algemeen bekend&;, stelt Al Moseley, president en chief creative officer bij 180 Amsterdam. &;De uitdaging lag voor ons vooral op de manier hoe wij deze kracht tot leven zouden brengen. Daarnaast moest de campagne een jong en breed publiek aanspreken en de liefde voor sport naar boven brengen.&;

Vorig jaar was 180 Amsterdam ook verantwoordelijk voor , die zich toen puur focuste op de hardloopsport.

De commercial is sinds 18 februari online en op televisie te bekijken:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Client Credits
Paul Miles Senior General Manager, Global Brand Marketing Asics
Eva Sutter Global Advertising Manager Asics
Agency Credits
Executive Creative Dir: Dan Treichel, Dave Canning
Art Director: Tony Bartolucci
Copywriter: Joe Craig
Producer: Bethany Papenbrock
Asst. Producer: Davide Janssen
Account : Jim O&;Regan
Business Affairs: Akvilina Jaskunaite
Planner: Ben Armistead

PRODUCTION
Production Co.: SMUGGLER/GATEHOUSE (local service)
Contact Details (Phone, Fax, Email and Website) 6-10 Great Portland Street, 1st Floor, London, W1W8QL

Director: Henry Alex Rubin
DP: Ken Seng
Producer: Ben Link
Executive Producer: Chris Barett

EDITORIAL/OFF-LINE EDIT
Editorial Co.: Marshall Street Editors
Contact Details (Phone, Fax, Email
and Website) 8-9 Carlisle Steet, London +44 20 7434 0101 www.mse.co.uk
Editor: Spencer Ferst
Producer: SJ O&;Mara
Assistant Editor: Jake Armstrong

ON-LINE EDIT
ONLINE Facility: MPC Amsterdam
COMPLETION/SPECIAL EFFECTS/TELECINE
Colorist: Jean Clemant

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in