Overslaan en naar de inhoud gaan

Grohe naar Initiative voor media en creatie

De keuze kwam tot stand na een kort oriëntatietraject.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De samenwerking gaat per direct in en omvat naast een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief branded content en digital, ook concepting- en creatiediensten. De voorbereidingen voor een geïntegreerde Grohe-campagne zijn nu bezig.

Grohe is een internationaal bedrijf in de sanitairbranche voor de consumenten- en professionele markt.  

related partner content for mobile comes here

Marlies Osinga, marketing & communicatie Grohe Nederland: &;In aanloop naar de ontwikkeling van een voor Grohe belangrijke multi-channelcampagne zijn we op zoek gegaan naar een bureau met alle benodigde expertise onder één dak, met daarnaast een duidelijke, directe omgangsvorm en aanpak. De open en enthousiaste kennismaking met Initiative in combinatie met de vernieuwende en snelle aanpak in de startfase van de samenwerking, zijn voor ons de bevestiging dat we met Initiative het juiste bureau hebben gekozen.&;

Léonie Koning, managing director Initiative, zegt trots te zijn dat Grohe &;niet alleen op basis van onze media-expertise maar ook door onze toegevoegde waarde op creatie&; heeft gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in