Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal Amsterdam verwelkomt nieuwe senior strategy planner

Michiel Cox maakt de overstap van het Nieuw-Zeelandse bureau .99.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eerder werkte  voor het DDB-netwerk in Nieuw Zeeland en Zuid-Korea. Binnen het DDB-netwerk werkte hij onder andere samen met klanten als McDonald’s, Cadbury, Lion Breweries en Volkswagen. Ook is zijn werk bekroond met meerdere prijzen, als verschillende Cannes Lions en Effies.

related partner content for mobile comes here

&;Met zijn expertise in digital en smart-brand thinking past hij uitermate goed bij de groei de we doormaken en is hij een echte aanwinst voor ons en onze klanten om mee samen te werken&;, stelt Ivo Roefs, co-ceo van , opgetogen.

&;Veel bureaus hebben het over het creëren van echt geïntegreerde campagnes, maar weinig kunnen dit ook echt waar maken&;, voegt Cox daaraan toe. &;Ik kijk er naar uit om bij een bureau te werken met klanten die de daad bij hun woord voegen en er op gebrand zijn om grote merken op een frisse manier neer te zetten.&;

Cox gaat in zijn nieuwe functie aan de slag voor merken als Heineken en McDonald&;s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in