Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta Lloyd na pitch naar Lemon Scented Tea

De verzekeraar zocht een vernieuwend bureau om te helpen bij het neerzetten van een nieuwe positionering.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tijdens een uitgebreide en pitch is maandenlang intensief samengewerkt met Delta Lloyd-medewerkers van verschillende disciplines. Aan de pitch deden mee: Lemz, Selmore en Lemon Scented Tea. 

Delta Lloyd wilde met een onafhankelijk bureau gaan werken, zei Annette Reijersen van Buuren, Manager Brand & Sponsoring bij Delta Lloyd in oktober tegen Adformatie. &;Daarnaast vinden we het belangrijk dat het nieuwe bureau bereid is om samen te werken met andere - bestaande - bureaus. Ook hebben we gekeken naar de strategische visie van de bureaus op merkbouwen in de financiële dienstverlening of soortgelijke sector. We zoeken een bureau dat heeft laten zien vernieuwend creatief werk te kunnen maken met een focus op digitaal. We zoeken niet een reclamebureau dat een nieuwe communicatiecampagne voor ons maakt, maar een partner die samen met ons een geïntegreerde merkstrategie intern en extern implementeert.&;

Na diverse presentatierondes en een concepttest kwam Lemon Scented Tea als winnaar uit de bus. 

related partner content for mobile comes here

Jan van Nederveen, Chief Marketing Officer bij Delta Lloyd: &;Lemon Scented Tea heeft laten zien een sterk creatief bureau te zijn met een uitstekende integratie van digital. Ook hebben ze ervaring met B2B-marketing en verliep de samenwerking tijdens de pitch bijzonder goed.&;

Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: &;Delta Lloyd is een prachtig merk met een krachtig verhaal. We zijn trots dat wij dit verhaal de komende jaren samen met hen mogen vertellen aan heel Nederland.&;

De komende tijd gaan Delta Lloyd en Lemon Scented Tea de merkstrategie aanscherpen en de gepresenteerde campagnevoorstellen verder uitwerken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in