Overslaan en naar de inhoud gaan

Einde merk V&D

Doorstart warenhuisketen mislukt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De onderhandelingen tussen Coolinvestments van Roland Kahn en het V&D management en de curatoren zijn mislukt. Dat betekent het einde van het merk V&D.

related partner content for mobile comes here

Zo laat Coolinvestments dinsdag weten. De onderhandelaars werkten aan de doorstart van V&D in een nieuwe ‘lifestyleformule’.

Kahn zou toezeggingen willen hebben gehad voor minimaal 35 panden om deze formule in dem aerkt te zetten. Dat aantal is niet gehaald.

Enkele verhuurders van minder belangrijke vestigingen hadden hun panden aangeboden aan het Canadese concern Hudson&;s Bay, dat een eigen warenhuisconcept met zestig winkels wil opzetten. Hudson’s Bay is alleen geinteresseerd in de winkelpanden en praat niet over een overname van het merk V&D.

Dat betekent dat die warenhuizen verder gaan zonder het merk V&D en zonder het personeel. Hierdoor dreigen 8.000 werknemers op straat te komen.

Bronnen: AD, Volkskrant

Meer over V&D:

;We zagen het faillissement van V&D aankomen&;

;s

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in