'ADCN meer social club dan branchevereniging'
Volgens directeur Dinesh Sonak is de jubilerende ADCN nog te veel een club van artdirectors. Hoog tijd om ook creatieve denkers uit andere…
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/e83eec79-9c86-5b42-a739-2ee261d7dbcf/article/ca/9d/ca9d47b9-baac-461f-90ec-2bf3ae622c24/opening_image/opening_image_pro_hero/Dinesh.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/e83eec79-9c86-5b42-a739-2ee261d7dbcf/article/ca/9d/ca9d47b9-baac-461f-90ec-2bf3ae622c24/opening_image/opening_image_pro_hero/Dinesh.jpg)
ADCN bestaat dit jaar 50 jaar. Reden tot feest, al was het alleen al omdat de club weer groeit na een aantal magere jaren. ADCN-directeur Dinesh Sonak kijkt als 36-jarige met gezonde aarzeling naar de historie van ADCN. Zich bewust van de rijke historie van de club die in 1966 werd opgericht door reclame-iconen Nico Hey, Pieter Brattinga en Bob McLaren weegt hij zijn woorden zorgvuldig.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid