Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat betekent de mislukte doorstart van V&D voor La Place en Jumbo?

Het doek is gevallen voor V&D. De La Place vestigingen in de voormalige V&D warenhuizen sneuvelen ook.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De mislukte onderhandelingen tussen de curatoren van het failliete warenhuisbedrijf en de potentiële koper zijn een zure appel voor veel stakeholders, de werknemers van V&D voorop.

related partner content for mobile comes here

Ook voor Jumbo is het fiasco een bittere pil. De supermarktketen laat in een persverklaring weten het ten zeerste te betreuren dat het niet is gelukt om een doorstart van de V&D warenhuizen te realiseren. Jumbo: &;Hiermee gaan veel banen verloren en komt er een einde aan een Nederlands retailicoon.&;

De supermarktketen stelt verder vast dat dit ook betekent dat de La Place vestigingen in de voormalige V&D warenhuizen op dit moment niet kunnen worden voortgezet. Jumbo: &;Vanzelfsprekend zullen we kijken naar nieuwe exploitatiemogelijkheden voor deze La Place vestigingen. La Place is een ijzersterke formule en voorziet in een grote behoefte in de Nederlandse binnensteden. Wij zien dan ook onverkort veel kansen voor La Place en hebben duidelijke groei-ambities.&;

Jumbo zegt dat de zelfstandige vestigingen van La Place wel gewoon openblijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in