Overslaan en naar de inhoud gaan

Californisch merknamen-bureau Lexicon opent kantoor in Amsterdam

Het nieuwe kantoor in Amsterdam moet Lexicon in staat stellen het dienstenaanbod in Europa verder uit te breiden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Merknamen-agency opent een kantoor in Amsterdam. Het is het eerste kantoor op het Europese vasteland van de bedenker van merknamen zoals Pentium, Swiffer, BlackBerry en Sonos. Het bureau is in 1982 opgericht in Sausolito, Californië en heeft verder nog een vestiging in Londen. 

related partner content for mobile comes here

Lexicon kwalificeert zichzelfs als &;een van de meest invloedrijke branding bureaus in de wereld&;.

De bedoeling is dat het nieuwe kantoor in Amsterdam Lexicon in staat stelt om het dienstenaanbod in Europa verder uit te breiden. De primaire focus zal volgens het bureau liggen op het creëren van de volgende generatie merken in de technologie en de FMCG sectoren.

Michiel Maandag (foto) zal als Europese vertegenwoordiger van Lexicon dienen. Hij werkte meer dan 10 jaar als global brand director bij Nokia en werkte daar direct met Lexicon. Ook na Nokia heeft hij regelmatig vanuit zijn adviesbureau met Lexicon gewerkt. Maandag heeft in New York en Helsinki gewoond en wereldwijd gewerkt. Lexicon: &;Daardoor heeft hij een internationaal perspectief.&;

De Lexicon studio in Californië blijft verantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle creatieve oplossingen.

Michiel Maandag is actief als voor Marketing Online

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in