Knab heeft een creatieve oplossing voor klacht van klant
Dit gesprek met Knab laat maar weer eens zien dat op social media niets te gek is.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu1. Het begint met (terecht) commentaar van Jelmer.
knab1.png
2. Natuurlijk wil Knab weten wat er verbeterd kan worden.
knab2.png
3. En dan doet Jelmer een creatieve poging.
knab3.png
4. Knab wijst het niet meteen af.
knab4.png
5. Dus Jelmer geeft nog een laatste tip mee.
knab5.png
6. We zijn benieuwd.
knab6.png
7. En Jelmer kan zijn geduld bijna niet bewaren.
knab7.png
8. Maar dan wordt het wachten beloond!
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Dirkje Schobben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid