Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s Nederland benoemt Eunice Koekkoek tot manager corporate communicatie

Na reorganisatie bij fastfood-keten
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

McDonald’s Nederland heeft Eunice Koekkoek benoemd tot manager Corporate Communicatie. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het versterken van de reputatie van McDonald’s in Nederland. Koekkoek komt uit de eigen organisatie; de afgelopen 5 jaar was zij senior consultant Corporate Communicatie bij McDonald’s Nederland.

related partner content for mobile comes here

De Wagenaar naar Monsanto

De aanstelling van Koekkoek is het gevolg van een reorgansatie van marketing en communicatie bij de fastfood-gigant. Die bracht beide onder bij één directeur, Erwin Dito, die verantwoordelijk is voor marketing, communicatie en consumer Insights. Directeur Communicatie Debbie de Wagenaar vertrok en ging aan de slag als directeur corporate Affairs bij Monsanto, het biotechbedrijf. 

Eunice Koekkoek rapporteert in haar nieuwe rol aan Dito. Naast haar rol als manager Corporate Communicatie treedt Eunice ook op als woordvoerder van het bedrijf. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in