Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera begint label voor brand conversation

Het nieuwe label dat content voor merken maakt, heet Daybreak.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Drie jaar geleden richtten Jerry van den Broeke en Esther Verkaaik Daybreak op, een bureau dat inspeelt op de slinkende consumentenaandacht. Etcetera neemt het bureau geheel over. Het wordt het derde label naast Etcetera en RedUrban.

Verkaaik, content operations director zegt dat Daybreak haar diensten nu versneld uitrolt bij de klanten van Etcetera. &;Eerder werkten we voor Gall&Gall, Vara en ING. Voor de grootste klant, Nestlé Europa, wordt in vijf landen dagelijks content gepubliceerd.&;

Van den Broeke, content development director: &;We geloven dat merken zoveel meer kunnen doen om hun relatie met het publiek te verrijken. Met onze editorial way of working, bouwen we een conversatiestructuur met redactieraad waar veel behoefte is.&

related partner content for mobile comes here

Dick van der Lecq: &;Waar Etcetera staat voor brandbuilding, RedUrban voor brand activation, staat Daybreak voor brand conversation. Met dit drieluik kunnen we onze klanten nog harder laten groeien.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in