AH, Unilever, Fox Kids in grootse EK-actie
Bij aankoop van bepaalde Unilever-producten in Albert Heijn-vestigingen kunnen vanaf aanstaande dinsdag gedurende vier weken poppetjes van de spelers van het Nederlands elftal worden gespaard. Albert Heijn gaat rond deze actie ‒ die de naam ‘Oranje-koppiez & lijffiez’ draagt ‒ vanaf volgende week breed campagne voeren, onder meer in dagbladen en op tv.
In de actieperiode ontvangen klanten bij besteding van elke 20 euro bij de AH-kassa’s een ‘Oranje-koppie’ van een van de spelers of trainers van het Nederlands Elftal. In totaal kunnen 26 verschillende ‘koppiez’ worden gespaard. De ‘Oranje-koppiez’ passen op vijf verschillende ‘lijffiez’. Die krijgen klanten gratis bij aankoop van EK-actieproducten (behorend tot het Unilever-portfolio). Het gaat om zo’n vijf tot zeven actieproducten per week.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaKlanten kunnen met de poppetjes zelf hun favoriete opstelling maken of de ‘Oranje-koppiez’ bewaren in een verzamelmap (kost 50 eurocent). Ook kan met de poppetjes ‘Het Nederlands Elftal spel’ worden gespeeld (in AH’s Allerhande verschijnt daartoe een ‘speelveld’).
In een speciaal tv-programma van FoxKids, dat onlangs is begonnen, kunnen kinderen dagelijks hun favoriete opstelling voor de komende wedstrijd kiezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid