AH, Unilever, Fox Kids in grootse EK-actie


Bij aankoop van bepaalde Unilever-producten in Albert Heijn-vestigingen kunnen vanaf aanstaande dinsdag gedurende vier weken poppetjes van de spelers van het Nederlands elftal worden gespaard. Albert Heijn gaat rond deze actie ‒ die de naam ‘Oranje-koppiez & lijffiez’ draagt ‒ vanaf volgende week breed campagne voeren, onder meer in dagbladen en op tv.
In de actieperiode ontvangen klanten bij besteding van elke 20 euro bij de AH-kassa’s een ‘Oranje-koppie’ van een van de spelers of trainers van het Nederlands Elftal. In totaal kunnen 26 verschillende ‘koppiez’ worden gespaard. De ‘Oranje-koppiez’ passen op vijf verschillende ‘lijffiez’. Die krijgen klanten gratis bij aankoop van EK-actieproducten (behorend tot het Unilever-portfolio). Het gaat om zo’n vijf tot zeven actieproducten per week.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKlanten kunnen met de poppetjes zelf hun favoriete opstelling maken of de ‘Oranje-koppiez’ bewaren in een verzamelmap (kost 50 eurocent). Ook kan met de poppetjes ‘Het Nederlands Elftal spel’ worden gespeeld (in AH’s Allerhande verschijnt daartoe een ‘speelveld’).
In een speciaal tv-programma van FoxKids, dat onlangs is begonnen, kunnen kinderen dagelijks hun favoriete opstelling voor de komende wedstrijd kiezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid