Overslaan en naar de inhoud gaan

AH, Unilever, Fox Kids in grootse EK-actie

Albert Heijn begint samen met Unilever en tv-zender Fox Kids een grootscheepse promotieactie rond het EK voetbal, onder de verzamelnaam Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij aankoop van bepaalde Unilever-producten in Albert Heijn-vestigingen kunnen vanaf aanstaande dinsdag gedurende vier weken poppetjes van de spelers van het Nederlands elftal worden gespaard. Albert Heijn gaat rond deze actie ‒ die de naam ‘Oranje-koppiez & lijffiez’ draagt ‒ vanaf volgende week breed campagne voeren, onder meer in dagbladen en op tv.

related partner content for mobile comes here

In de actieperiode ontvangen klanten bij besteding van elke 20 euro bij de AH-kassa’s een ‘Oranje-koppie’ van een van de spelers of trainers van het Nederlands Elftal. In totaal kunnen 26 verschillende ‘koppiez’ worden gespaard. De ‘Oranje-koppiez’ passen op vijf verschillende ‘lijffiez’. Die krijgen klanten gratis bij aankoop van EK-actieproducten (behorend tot het Unilever-portfolio). Het gaat om zo’n vijf tot zeven actieproducten per week.

Klanten kunnen met de poppetjes zelf hun favoriete opstelling maken of de ‘Oranje-koppiez’ bewaren in een verzamelmap (kost 50 eurocent). Ook kan met de poppetjes ‘Het Nederlands Elftal spel’ worden gespeeld (in AH’s Allerhande verschijnt daartoe een ‘speelveld’).

In een speciaal tv-programma van FoxKids, dat onlangs is begonnen, kunnen kinderen dagelijks hun favoriete opstelling voor de komende wedstrijd kiezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in