Nieuw label Media Partners: Slim
Onder de naam Slim heeft Media Partners een nieuw label in de markt gezet dat zich specialiseert in de productie van kostenefficiënte…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Slim speelt naar eigen zeggen ‘in op de sterke behoefte, vooral bij bedrijven uit het mkb, aan advies en ondersteuning op het gebied van redactie en vormgeving en begeleiding bij een scherpe inkoop van alle benodigde middelen’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast het samen produceren van relatiemedia biedt het nieuwe bureau ook tijdelijke redactionele ondersteuning aan. Slim, dat wordt geleid door Lex Stuip (accountmanagement) en Sjaak Hoogkamer (creatie), heeft de eerste klant al binnengehaald: B4Kids, een regionale kinderopvangorganisatie in Leiden en omstreken. Voor deze organisatie gaat Slim een kwartaalmagazine produceren, dat zich richt op de ouders van de kinderen die bij B4KIDS staan ingeschreven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid