Herpostionering Eye Wish Groeneveld
Eye Wish Groeneveld gaat haar positionering aanscherpen en wil zich nog meer gaan profileren als ´dé merk- en modebewuste opticien´.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ruim twee jaar geleden werden de Groeneveld Opticiens veranderd in Eye Wish Groeneveld. Er volgde een ombouwoperatie van alle winkels. Dat proces is afgerond en de keten wil Nederland nu aan een merkbril te krijgen. De nieuwe slogan luidt dan ook: 'Iedereen een merkbril'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De positionering van Eye Wish heeft als uitgangspunt dat een merkbril voor iedereen toegankelijk moet zijn. De opticien begint 10 mei met een campagne om het nieuwe imago gestalte te geven. Gestart wordt met print, tv-uitingen en POS-materialen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid