Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Magneet voor PersoneelZaak

Arbeidsmarktcommunicatiebureau de PersoneelZaak uit Rotterdam won tijdens de uitreiking van de SJP Jaarprijzen als enige bureau een gouden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De magneten worden ieder jaar uitgereikt voor het beste werk op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. De uitreiking vond ditmaal plaats in Rotterdam. Dit jaar waren 25 bedrijven genomineerd, waarvan er elf uiteindelijk ook een magneet wonnen. De PersoneelZaak mocht de enige gouden Magneet in ontvangst nemen, voor de commercials van het Ministerie van OCW voor de werving van leerkrachten, met als pay off ‘Je groeit in het onderwijs’.
Drie zilveren magneten werden uitgereikt aan de Politie-LSOP ( categorie printuintingen), Koninklijke Marine (indoormedia) en KPMG (campagne). Zeven gewone magneten gingen naar de PersoneelZaak voor werk voor Heineken, Ogilvy & Marher (eigen werk), tweemaal DDB Amsterdam voor Sire (campagne en commercial), Maximum voor de Belastingdienst/CICT, Inc-21 voor de Braauw Blackstone Westbroek en N=5 voor Nuon HRM. Bij de deelbekroningen vielen dit jaar geen prijzen.

related partner content for mobile comes here

De winnaar van de Employer Brand 2004 is dit jaar Universiteit Utrecht. De UU had volgens de jury het ar-beidmarktaandeel het sterkste en meeste concreet ingevuld, met een analyse van de doelgroepen en arbeidsmarkt. De overige genomineerden, het Rijk en het ministerie van Verkeer en Waterstaat, bleven volgens de jury meer op een corporate niveau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in