Gouden Magneet voor PersoneelZaak


De magneten worden ieder jaar uitgereikt voor het beste werk op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. De uitreiking vond ditmaal plaats in Rotterdam. Dit jaar waren 25 bedrijven genomineerd, waarvan er elf uiteindelijk ook een magneet wonnen. De PersoneelZaak mocht de enige gouden Magneet in ontvangst nemen, voor de commercials van het Ministerie van OCW voor de werving van leerkrachten, met als pay off ‘Je groeit in het onderwijs’.
Drie zilveren magneten werden uitgereikt aan de Politie-LSOP ( categorie printuintingen), Koninklijke Marine (indoormedia) en KPMG (campagne). Zeven gewone magneten gingen naar de PersoneelZaak voor werk voor Heineken, Ogilvy & Marher (eigen werk), tweemaal DDB Amsterdam voor Sire (campagne en commercial), Maximum voor de Belastingdienst/CICT, Inc-21 voor de Braauw Blackstone Westbroek en N=5 voor Nuon HRM. Bij de deelbekroningen vielen dit jaar geen prijzen.
De winnaar van de Employer Brand 2004 is dit jaar Universiteit Utrecht. De UU had volgens de jury het ar-beidmarktaandeel het sterkste en meeste concreet ingevuld, met een analyse van de doelgroepen en arbeidsmarkt. De overige genomineerden, het Rijk en het ministerie van Verkeer en Waterstaat, bleven volgens de jury meer op een corporate niveau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid