
Het nieuwe bureau is in januari gestart en heeft inmiddels enkele 'incognito opdrachten' weten te volbrengen. Het idee van Kameleon Research om als een 'mysteryshop onderzoeksbureau' te fungeren is ontstaan uit de slechte ervaringen die vele mensen ondervinden op het gebied van de serviceverlening in Nederland.
‘Juist in deze economische turbulente tijden is het voor bedrijven van groot belang zich te onderscheiden door een zeer goede service te verlenen, aldus Heidinga. ‘Dit kan een perfect middel zijn ten opzichte van de concurrentie van bedrijven en uiteindelijk omzetverhogend werken.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHeidinga (41) was tot 2001 managing partner van het voormalige Captijn++Heidinga Kommunikatie dat zij in 1990 oprichtte. Onlangs heeft zij ook het evenementenbureau WERKzaamheden opgezet, dat is gevestigd in Amsterdam. Adam (38) heeft zijn expertise opgebouwd op het gebied van loyaliteitsprogramma's. Met name in de automotive-industrie heeft hij grootschalige direct marketing acties gevoerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee