Overslaan en naar de inhoud gaan

Recordaandeel voor MTV en TMF

MTV en TMF behaalde in april een gezamenlijk marktaandeel van 9,5 procent in de doelgroep 13 tot 19 jaar. Voor de twee muziekzenders is dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goed scorende TMF programma's in april waren de TMF Awards, de Top 40, Dr. Love en Play met Jeroen Post. Bij MTV waren vooral MTV's reallife roadmovie The Trip, de datingshow Dismissed, The Osbournes en MTV Cribs verantwoordelijk voor het recordaandeel.

related partner content for mobile comes here

Het marktaandeel van MTV Networks, inclusief Nickelodeon, kwam in april uit op 15,8 procent in de doelgroep 13 tot 19 jaar. Bij Nickelodeon waren met name de nieuwe soap Zoop, Sabrina en Saved by the Bell populair bij de jongeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in