Overslaan en naar de inhoud gaan

Overeenkomst Experian en Kaboem

Experian en Kaboem zijn onlangs een exclusieve samenwerking aangegaan voor het ontwikkelen van Tweens segmentatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is een specifieke marktsegmentatie waarbij de Nederlandse gezinnen met tweens, kinderen in de leeftijd van 9 tot en met 15 jaar, worden ingedeeld in segmenten. Deze indeling wordt gemaakt op grond van overeenkomstig gedrag, kenmerken en voorkeuren.
De Tweens segmentatie moet een marketingtool worden voor het benaderen van jonge consumenten.

related partner content for mobile comes here

Experian is wereldwijd marktleider op het gebied van het verstrekken en beheren van consumenteninformatie, Kaboem is een website voor en door Tweens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in