Overslaan en naar de inhoud gaan

Spam blijft ergernis nummer 1

De grootste bron van ergernis bij internetconsumenten blijft nog steeds spam op de voet gevolgd door pop-ups.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere veelgenoemde ergernissen zijn reclames op internet en een trage verbinding, zo blijkt uit een onderzoek onder 500 Nederlandse computergebruikers, uitgevoerd door het bureau Interview-NSS.

related partner content for mobile comes here

Verder blijkt dat bijna de helft van de Nederlandse internetgebruikers vindt dat Microsoft misbruik maakt van de dominante positie in de softwaremarkt. Consumenten vinden het overigens niet vervelend dat ze door de dominante positie van Microsoft op de softwaremarkt een beperkte keuzemogelijkheid hebben. Tegelijkertijd vinden bijna alle gebruikers het alleen maar makkelijk dat hulpprogramma's standaard worden meegeleverd met Windows, het besturingsprogramma van de softwaregigant (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in