Maatschappelijke organisaties mobiliseren leden
Ongeveer dertig maatschappelijke en milieuorganisaties (o.a. ANWB, Greenpeace, Natuur en Milieu en FNV Bondgenoten) willen hun leden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanaf 14 april zullen de organisaties hun leden informeren over de voordelen van biologische voeding via de ledenbladen en websites. 'Nederland gaat biologisch' is de eerst grote actie in Nederland die een bepaald soort voeding promoot. Supermarkten en natuurvoedingswinkels zullen ook aan de actie meedoen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voorzitter Klaas van den Doel van de koepel van supermarkten CBL zegt in Trouw: "De voordelen (van biologische voeding, red.) moet je de consument duidelijk maken. Dat geldt immers ook voor Coca-Cola. Dat kunnen we ons nu niet meer voorstellen, maar in den beginne had niemand van Coca-Cola gehoord.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(bron: Trouw)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid