Overslaan en naar de inhoud gaan

De mobiele goudmijn

Het Duitse onderzoeksbureau GoldMedia voorspelt een gouden toekomst voor de mobiele-entertainmentsector. Groeicijfers van wel meer dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TV-zenders en tijdschriftenuitgevers hebben de rijke mogelijkheden van het mobieltje ontdekt. Of het nu gaat om recepten voor een kookprogramma, de meest actuele stand in de voetbalcompetitie, beleggingstips voor beursjunkies of de laatste roddels over celebrities, het kan allemaal per SMS of MMS en het wordt enorm gewaardeerd door de fanatieke mobielgebruikers. Met name jongeren zijn maar al te graag bereid te betalen voor al deze aanbiedingen. Toch zouden de aanbieders zich eens moeten afvragen of ze niet wat gerichter te werk zouden kunnen gaan. In plaats van het ‘hit&run’-principe te hanteren is het veel lucratiever om te proberen trouwe klanten te kweken, meent Frederic Westerberg, directeur van Brand New Media in München, geestelijk vader van een nieuwe CRM-variant: Audience Relationship Management. Bellers worden niet langer slechts verleid met eenmalige voordeeltjes en daarna weer vergeten, maar juist met op maat gesneden aanbiedingen steeds opnieuw bij de les gehouden. Het enige dat zo’n strategie nog in de weg staat is het marktaandeel van MMS-mobieltjes, dat flink omhoog moet.

related partner content for mobile comes here

Bron: Werben & Verkaufen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in