Genomineerden voor Presse-Papier
Recente mediacampagnes van De Telegraaf, Het Parool, NRC Handelsblad, Cebuco en Quest zijn genomineerd voor de Presse-Papier 2004.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat is een prijs van vakblad Media Facts ter bekroning van de beste mediacampagne in het afgelopen jaar. Een jury met mensen uit de reclame- en mediawereld (onder meer Sikke Bakker) beoordeelde de campagnes die uitgeverijen van gedrukte media het afgelopen jaar voerden om hun producten onder de aandacht te brengen van potentiële lezers en/of adverteerders.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De uiteindelijke winnaar van de Presse-Papier 2004 wordt bekendgemaakt tijdens het Nationaal Uitgevers Congres, op donderdag 3 juni in Rotterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid