Overslaan en naar de inhoud gaan

ZIGT nieuwe mediabureau Hornbach in Nederland

Er was een internationale mediapitch, gecoördineerd vanuit Duitsland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hornbach neemt daarmee na bijna zeven jaar afscheid van Stroom. De samenwerking met ZIGT begint in het nieuwe jaar. Het onafhankelijke mediabureau bundelde voor deze pitch de krachten met het internationaal georiënteerde Mediaplus.

Doorslaggevend in de keuze voor Mediaplus en ZIGT was voor Hornbach de innovatieve en strategische benadering van de vraagstukken en uitdagingen. &;Ook hun ruime ervaring in retail sprak ons aan”, zegt Katja Sottmeier, manager digital, crm, media & analytics bij Hornbach op het internationale hoofdkantoor in Duitsland. &;Het internationale netwerk van Mediaplus, met sterke lokale partners, is een belangrijk uitgangspunt voor de best mogelijke uitvoering van de diensten voor ons internationale bedrijf.&;

Rogier Bruggeman, Head of Business & Trading bij ZIGT: &;Hornbach staat bekend om zijn spraakmakende campagnes. Wij willen onze kennis en ervaring inzetten om die campagnes nog beter te laten aanslaan bij de Nederlandse consument.&;

 

Hornbach werkte de afgelopen jaren samen met Crossmedia (in Duitsland) en Stroom (in Nederland). Michel van Slingerland, marketingmanager en persvoorlichter Nederland: &;Deze bureaus hebben de afgelopen jaren een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het effect en de efficiëntie van onze campagnes en daarbij de groei van het merk Hornbach in Nederland. De samenwerking met Stroom is altijd vooruitstrevend, close, intensief en vooral collegiaal geweest. Ik kijk terug op geweldige jaren en vooruit op nieuwe kansen, ideeën en verdere groei.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in