Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf geeft chique positionering vorm met luxe Beauty World

'De ultieme beauty-beleving', dat is wat de Bijenkorf Amsterdam met de vernieuwde cosmetica-afdeling op de parterre wil bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 12 november 2015 opent de Bijenkorf Amsterdam de vernieuwde cosmetica-afdeling op de parterre. Het warenhuis heeft de 1200 vierkante meter grote afdeling &;Beauty World&; gedoopt. Men kan er terecht voor een groot aantal luxe beautymerken, geuren en services.

related partner content for mobile comes here

De Bijenkorf spreekt van een &;ongekend aanbod&;: Met  25 counters, 1 treatment-room en 200 make-up en huidverzorgingspecialisten biedt de Beauty World een ongekend aanbod. Zo zijn er 125 aanvullende beauty-services en meer dan 12.500 producten waarvan 3.500 lipsticks, 3.000 oogschaduws, meer dan 2.500 foundations, meer dan 1.500 huidverzorgingsproducten en 2.000 luxe geuren.&;

Marmer en glas
De Beauty World is het eerste gedeelte van de verbouwing van de parterre in Amsterdam dat wordt opgeleverd. Voor de vernieuwde etalages zijn luxe materialen zoals marmer en veel glas gebruikt. De Bijenkorf: &;Daardoor krijgt de Beauty World een lichte en open sfeer.

Podium
Ter gelegenheid van de opening van Beauty World op 12 november zijn er diverse evenementen van luxe beautymerken. Op een centraal podium start &;s middags een .

Aanbod van merken
Het aanbod bij de Bijenkorf is uitgebreid met Tom Ford beauty (ook voor mannen en exclusief bij de Bijenkorf), Laura Mercier, Sisley, Givenchy, Dermalogica en La Prairie. Ook wordt het geurenassortiment verrijkt met Dior La Collection privée, Roja Dove, Bella Bellissima, Czech & Speake, Prada les Infusions, Chanel N°5 900 ml bottle, YSL le Vestiaire des Parfums en Guerlain the exclusive collection. Het warenhuis: &;Al deze geuren zijn exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf.&;

Charlotte Tilbury
Vanaf maart 2016 wordt de Beauty World uitgebreid. Dan introduceert de Bijenkorf onder andere het Britse beauty merk exclusief op de Nederlandse markt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in