Geen woorden voor ontroerende Ronald McDonald Kinderfonds-commercial


Ouders willen er altijd zijn voor hun kinderen, zeker wanneer een kind ziek is. Het Ronald McDonald Kinderfonds biedt steun, onderdak en zorg voor gezinnen die ver uit de buurt van een ziekenhuis wonen.
In de nieuwe merkcampagne draait het om de ‘helende werking’ van een knuffel van papa of mama bij pijn en verdriet. De film toont enkele situaties waarin kinderen liefdevol worden opgevangen door een knuffel van hun ouders.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe film werd geregisseerd door Rogier Hesp (The BoardRoom) en is sinds 5 november online en op televisie te zien.
Ronald McDonald Kinder Fonds
RMKF_1.png
Credits
Bureau: TBWA\Neboko
Regisseur: Rogier Hesp (TheBoardRoom)
Fotografie: Reza Harek (TBWA\Neboko)
Verantwoordelijk bij klant: Miranda Noorlander en Karin van Nistelrode
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid