Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen woorden voor ontroerende Ronald McDonald Kinderfonds-commercial

De nieuwe merkcampagne werd ontwikkeld door TBWA\Neboko
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ouders willen er altijd zijn voor hun kinderen, zeker wanneer een kind ziek is. Het biedt steun, onderdak en zorg voor gezinnen die ver uit de buurt van een ziekenhuis wonen.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe merkcampagne draait het om de ‘helende werking’ van een knuffel van papa of mama bij pijn en verdriet. De film toont enkele situaties waarin kinderen liefdevol worden opgevangen door een knuffel van hun ouders.

De film werd geregisseerd door Rogier Hesp () en is sinds 5 november online en op televisie te zien.

Credits
Bureau: TBWA\Neboko
Regisseur: Rogier Hesp (TheBoardRoom)
Fotografie: Reza Harek (TBWA\Neboko)
Verantwoordelijk bij klant: Miranda Noorlander en Karin van Nistelrode

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in