TCC ontwikkelt Belgische KLM-campagne
Met AirRail reizen consumenten in 54 minuten van Antwerpen-Centraal naar Schiphol. Vanaf Schiphol ligt ‘de rest van de wereld aan je voeten’, aldus KLM.
The Communication Company koos voor een lokale aanpak en spreekt de Antwerpenaren aan in hun eigen taal, in hun eigen stad.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta‘We werken inmiddels 15 jaar voor KLM België en Luxemburg’, stelt Cees Faes, ceo van The Communication Company. ‘Vaak hebben KLM-campagnes een internationale uitstraling, maar het leuke aan deze campagne is juist de lokale focus.’
De campagne is tot begin december 2015 te zien in het centrum van Antwerpen.
Schermafbeelding_2015-11-05_om_11.25.37.png
Credits
Klant: AirFrance KLM België en Luxemburg
Strategie: Cees Faes
Creatie: Reijer van Kasteren (art) en Josien de Bruin (copy)
Fotografie: Frans Strous
Account: Inge Van Hooydonck
Media: C&C advertising
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid