Overslaan en naar de inhoud gaan

TCC ontwikkelt Belgische KLM-campagne

KLM wil Belgische reizigers wijzen op het gemak van de vernieuwde AirRail.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met reizen consumenten in 54 minuten van Antwerpen-Centraal naar Schiphol. Vanaf Schiphol ligt ‘de rest van de wereld aan je voeten’, aldus KLM.

related partner content for mobile comes here

koos voor een lokale aanpak en spreekt de Antwerpenaren aan in hun eigen taal, in hun eigen stad.

‘We werken inmiddels 15 jaar voor KLM België en Luxemburg’, stelt Cees Faes, ceo van The Communication Company. ‘Vaak hebben KLM-campagnes een internationale uitstraling, maar het leuke aan deze campagne is juist de lokale focus.’

De campagne is tot begin december 2015 te zien in het centrum van Antwerpen.

Credits
Klant: AirFrance KLM België en Luxemburg
Strategie: Cees Faes
Creatie: Reijer van Kasteren (art) en Josien de Bruin (copy)
Fotografie: Frans Strous
Account: Inge Van Hooydonck
Media: C&C advertising

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in