Overslaan en naar de inhoud gaan

Dick Buschman in Esprix-bestuur

De mede-oprichter en partner van Achtung! wil de Esprix helpen om nog meer een aanjager te zijn van de kruisbestuiving tussen creatieven en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dick Buschman: &;Bij de Esprix kiezen creatieven en marketeers samen het beste werk van Nederland. De kruisbestuiving tussen de juryleden is inspirerend en levert interessante discussies op. Deze openheid is bepalend voor de toekomst van het communicatievak: de symbiose van verschillende disciplines zorgt voor de echte vernieuwing. En de Esprix kan daar, nog meer dan nu al, een aanjager in zijn.&;

Peter Paul Blommers, Esprix-voorzitter, is trots op het aantrekken van Buschman: Achtung! is dit jaar bij de SAN uitgeroepen tot Bureau van het Jaar, en, zegt Blommers: &;Dick is door zijn ervaring met de Vea en met initiatieven als het jaarlijkse Digital Dinner de ideale representant van de nieuwe lichting creatieven. Naast Dick zitten Hans Koeleman (KPN) en Ronald Velten (IBM) in het bestuur. Met deze bezetting kunnen we de nieuwe koers van de Esprix krachtig uitdragen én de volgende innovatieslag maken.&;

Inzendingen voor de Esprix worden vanaf dit jaar gelijkwaardig beoordeeld op het creatieve idee en het resultaat. Het gewicht dat voorheen werd toegekend aan de gedragscomponent maakt plaats voor een nieuwe manier van beoordelen die de samenstelling van de jury van 120 personen afkomstig van de creatieve en mediabureaus en adverteerders weerspiegelt.

Inzenden kan tot 31 december via Esprix.nl.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar waren de winnaars.

Foto Dick Buschman: Reinier@RVDA

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in