Ex-Doom & Dickson-creatieven aan de slag bij BeyenMeyer
Nick Hoogveldt en Frank Jockin werkten drie jaar bij het onlangs opgeheven Doom & Dickson.
Nick Hoogveldt (copy, foto, links) en Frank Jockin (art) begonnen per 1 november als creatief team bij BeyenMeyer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het duo maakte eerder werk voor o.a. Plus, Knauf, Rijksoverheid, Hema, Makro, Amstel en Warchild.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamBij BeyenMeyer gaan ze werken voor Kruidvat, Beter Bed, MS Mode, M Line en Brand New Day.
De keuze voor BeyenMeyer is, zo zeggen ze, ingegeven door de ‘gedeelde filosofie dat ons hart sneller gaat kloppen van opvallend werk dat de kassa doet rinkelen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid