Ex-Doom & Dickson-creatieven aan de slag bij BeyenMeyer
Nick Hoogveldt en Frank Jockin werkten drie jaar bij het onlangs opgeheven Doom & Dickson.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nick Hoogveldt (copy, foto, links) en Frank Jockin (art) begonnen per 1 november als creatief team bij BeyenMeyer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het duo maakte eerder werk voor o.a. Plus, Knauf, Rijksoverheid, Hema, Makro, Amstel en Warchild.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij BeyenMeyer gaan ze werken voor Kruidvat, Beter Bed, MS Mode, M Line en Brand New Day.
De keuze voor BeyenMeyer is, zo zeggen ze, ingegeven door de ‘gedeelde filosofie dat ons hart sneller gaat kloppen van opvallend werk dat de kassa doet rinkelen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid