Overslaan en naar de inhoud gaan

Albelli stelt Bart Westerveld aan als Country Manager Nederland

Westerveld is in deze functie verantwoordelijk voor het verstevigen van de positie van Albelli Nederland, de omzet, het marketingbudget en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bart Westerveld (32) is sinds deze week de nieuwe Country Manager Nederland bij fotospecialist Albelli. Westerveld is in deze functie verantwoordelijk voor het verstevigen van de positie van Albelli Nederland, de omzet, het marketingbudget en samenwerkingen met externe partners.

Westerveld heeft in het verleden veel ervaring opgedaan in de fotobranche. Vanaf 2009 was hij in dienst bij Cimpress (voorheen Vistaprint), de moederorganisatie van Albumprinter B.V. waar Albelli onderdeel van is. Vier jaar heeft Westerveld hiervoor vanuit Barcelona gewerkt. Gedurende die jaren heeft hij verschillende functies gehad waaronder Marketing Manager Benelux en Online Manager EU.

Begin 2013 werd Westerveld gevraagd om binnen Albumprinter een online marketing team op te zetten. Als Online Marketing Manager EU richtte hij zich met zijn team vooral op SEA, SEO, Display en Affiliatie activiteiten voor de acht landen waarin Albelli aanwezig is. Naast deze functie was Westerveld van juli 2014 tot mei 2015 ook verantwoordelijk voor de Belgische markt als Country Manager België. Voor zijn carrière bij Vistaprint was Westerveld twee jaar werkzaam bij Monsterboard als Media Manager Benelux en Product Manager B2C.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in