De Vries en Verbong creative director bij FHV BBDO
Promotie voor senior creatief team.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
John de Vries en René Verbong zijn bij FHV BBDO benoemd tot creative director. Zij werkten de afgelopen drie jaar als senior team op met name Mercedes-Benz, Interpolis en SNS. Voor SNS ontwikkelden zij de met een SAN Excellent bekroonde ‘Heel normaal SNS’-campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De benoeming van De Vries en Verbong is een eerste stap in wat het bureau zelf noemt 'het empoweren van FHV BBDO'. Dat komt ook neer op het versterken en verbreden van de creatieve vloer die voor een deel flexibel wordt ingevuld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerbong en De Vries wonnen samen tientallen (inter)nationale reclameprijzen, waaronder goud bij Cannes Lions, Eurobest, ADCN Lampen en de Effies.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid