Overslaan en naar de inhoud gaan

Maxus (GroupM) neemt mediabureau Helder over

De bureaus gaan per 1 januari 2016 samen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maxus neemt Helder Marketing & Communicatie over vanwege de expertise op het gebied van offline performance gedreven marketing. De twee bureaus gaan onder de naam Maxus+Helder verder en werken vanuit de propositie branding, performance en content. De directie bestaat per 1 januari uit Edward Knol (Maxus, foto links) en Helder-oprichter Bart van Saarloos.

related partner content for mobile comes here

Helder heeft zich door de jaren heen ontwikkeld tot een mediabureau met een focus op direct respons en ROI. Naast de belangrijkste specialisatie DRTV, biedt het bedrijf marketing consultancy, creatieve diensten en print management services.

Edward Knol: &;Wij geloven dat het bouwen van merkvoorkeur en het realiseren van kortetermijnresultaten hand in hand gaan. Daarom biedt Maxus+Helder een krachtige combinatie van branding, performance en content. We sturen naast branding, op kortetermijnresultaten, slimme creatie en kosten per conversie. Niet alleen in online media maar ook in traditionele media zoals radio en televisie.&;

Bart van Saarloos: &;Helder is de laatste vijf jaar erg hard gegroeid en is altijd in staat geweest in te spelen op nieuwe vragen en ontwikkelingen van onze klanten. Maar op een gegeven moment moet je de volgende grote stap zetten om de dienstverlening verder te kunnen optimaliseren. GroupM heeft ons die stap geboden en wij hadden daar gelijk veel vertrouwen in.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in