Overslaan en naar de inhoud gaan

Daan Remarque stapt over van TBWA\ naar Ogilvy & Mather

Hij begint op 1 december als chief strategy director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daan Remarque was de afgelopen vijf jaar head of strategy bij TBWA\. Het nieuws van zijn overstap komt min of meer gelijk met het dat Jurgen Bernardy terugkeert bij TBWA\Neboko als directeur strategie & commercie.

related partner content for mobile comes here

Remarque wordt naast cfo Heleen Heijt, de nieuw aan te nemen ecd en ceo Edgar Molenaars onderdeel van de bureauleiding.

Eind oktober maakte Adformatie dat Ogilvy & Mather&;s ecd Darre van Dijk de eerder van Ogilvy & Mather overgestapte Rik Ledder volgde naar TBWA\.

Molenaars en Remarque kennen elkaar uit de tijd dat de laatste bij DDB werkte, zegt Molenaars.

Hij noemt Remarque &;analytisch sterk&; en zegt: &;Daan heeft een brede visie op het versterken van merken en is een plezierig persoon. Als psycholoog weet hij als geen ander het essentiële inzicht eruit te pikken om de creatieve strategie en campagne op te baseren.&;

Remarque op zijn beurt deelt de ambities van de Ogilvy-directie om de positionering van het reclamebureau te versterken. &;Ogilvy heeft een grote en sterke strategische afdeling. In de gesprekken die ik met de collega&;s van Ogilvy heb gehad, kwam de behoefte naar voren om de rol van strategie binnen het bureau verder aan te scherpen. Daarbij willen we ons meer dan ooit verbinden met creatie.&;

Ogilvy & Mather Amsterdam telt naar eigen opgave nu 80 mensen en werkt voor onder meer Rabobank, Philips Lighting, KFC, Center Parcs, IBM, Ford, Maggi, Nescafé en Bakker Hillegom. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in