WPP's Martin Sorrell gaat los tijdens Pecha Kucha in Cannes.
In Cannes woonden we met veel plezier WPP's 'Pecha Kucha' (chit chat in 't Japans) Evening bij.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Absoluut hoogtepunt van de avond was de 7 minuten durende speech van WPP's CEO Martin Sorrell.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op hilarische wijze stak hij de draak met creatieven binnen reclamebureaus, tot groot vermaak van het publiek. Sorrell zei spottend, en ik citeer: "I've often thought how much easier it would be to run an advertising agency if you could only get rid of the creative department."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSorrell weet met 94.989 werknemers in zijn WPP, als geen ander warover hij praat. Lees hier meer geweldige uitspraken van Sorrell of bekijk de video van Sorrell's speech. Zeer de moeite waard!!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid