Overslaan en naar de inhoud gaan

Lenssen start marktplaats reclamespots

Thed Lenssen begint Spotzer.com, een marktplaats voor reclamespots.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercialproducent start Spotzer met John Mezzina, voormalig creatief directeur van reclamebureau Young & Rubican en medeoprichter van reclamebureau Mezzina/Brown. Lenssen presenteert zijn nieuwe bedrijf in Cannes.

related partner content for mobile comes here

Daar presenteert hij volgens Planet Multimedia vandaag .

’In de hele wereld is een enorme hoeveelheid creatieve energie en enthousiasme die met de moderne technologie op de pc een uitweg vindt. Aan de andere kant is er een grote vraag van kleinere bedrijven naar goedkopere reclame. Het bijeenbrengen van die enthousiaste, creatieve productie en die regionale en lokale vraag is ons doel’, aldus Lenssen.

Spotzer is 'in concept een soort eBay voor reclame', zegt hij. Het gaat bij de site vooral om het creëren van nieuwe handel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in