Overslaan en naar de inhoud gaan

Online mediavrouw en -man van het jaar

De winnaars van de Adwards zijn bekend: Stephan Fellinger van Blogo.nl en Annemiek Verhagen, directeur/mede-oprichter van Tapps zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaars van de Adwards zijn bekend: van en Annemiek Verhagen, directeur/mede-oprichter van zijn respectievelijk online mediaman en -vrouw 2005.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking vond plaats in het winderige maar gezellige Bloemendaal, in strandtent Vroeger, en was georganiseerd door en bureau .

De Adwards zijn nieuw dit jaar en bedoeld als brancheprijs, waarbij online media professionals hun voorkeuren uitspreken en motiveren.

In de categorie Online mediaman waren verder genomineerd: Alex Stil (Reddion), Edwin Tromp (Talpa Digital), Gijs Barends (Isobar Carat) en Marco Derksen (zelfstandig adviseur interactive marketing en de man achter ).

In de categorie Online mediavrouw waren genomineerd:
Charlotte Mesman (Trendystyle), Eveline Aendekerk (Lost Boys ), Lot Carlier (Sanoma-Uitgevers) en Nathalie Peters (Initiative).

Annemiek Verhagen, bij deze de winnares van de allereerste Online Mediavrouw Award, mocht haar dankwoord telefonisch doen, omdat ze in Cannes van haar zwangerschapverlof aan het genieten is.
Stephan werd door de jury met name geroemd vanwege zijn zendingswerk voor het interactieve (al 10 jaar), de
en zijn inspanningen voor de blogwereld. Zelfs Molblog werd even genoemd in het juryrapport. Altijd leuk natuurlijk...Beide gefeliciteerd vanaf deze plek!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in