Verschueren,Van den Berg en Jansen starten LG&F
LG&F maakt een vliegende start met het winnen van de ‒ natuurlijk onbetaalde - pitch voor een geïntegreerde campagne voor Pink Ribbon, het blad dat Sanoma sinds twee jaar maakt in samenwerking met BorstkankerVereniging Nederland.
Verschueren, managing partner LG&F Amsterdam, werkte de afgelopen drie jaar als marketingmanager Benelux bij SCA Hygiene Products. Daarvoor werkte hij zeven jaar in verschillende accountfuncties in Nederland en België bij Euro RSCG, McCann-Erickson en Result DDB. Daarnaast was Verschueren de laatste drie jaar vice-voorzitter van de International Advertising Association.
Van den Berg, strategic partner LG&F Amsterdam, was het afgelopen jaar research & strategy director bij UbachsWisbrun voor onder meer C1000, Rabobank, Start en Eye Wish. Daarvoor was zij vier jaar strateeg bij FHV BBDO. Daarvoor werkte zij drie jaar samen met Giep Franzen, met wie zij het boek Strategisch management van merken schreef.
Jansen, creative partner LG&F Amsterdam, stapt over van FHV BBDO, waar hij vijf jaar international creative director was. Daarvoor was hij vijf jaar senior art director bij PPGH/JWT.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaLG&F Brussel werd in 1998 opgericht en in de afgelopen vijf jaar drie keer Bureau van het Jaar in België. Met de opening van de vestiging in Amsterdam wordt LG&F Group een echt Beneluxbureau met bureaus in Brussel en Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid