Overslaan en naar de inhoud gaan

Verschueren,Van den Berg en Jansen starten LG&F

Alexis Verschueren (34), Marieke van den Berg (35) en Joeri Jansen (35) zijn de partners van LG&F Amsterdam. Op 1 juli opent het nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LG&F maakt een vliegende start met het winnen van de ‒ natuurlijk onbetaalde - pitch voor een geïntegreerde campagne voor Pink Ribbon, het blad dat Sanoma sinds twee jaar maakt in samenwerking met BorstkankerVereniging Nederland.

related partner content for mobile comes here

Verschueren, managing partner LG&F Amsterdam, werkte de afgelopen drie jaar als marketingmanager Benelux bij SCA Hygiene Products. Daarvoor werkte hij zeven jaar in verschillende accountfuncties in Nederland en België bij Euro RSCG, McCann-Erickson en Result DDB. Daarnaast was Verschueren de laatste drie jaar vice-voorzitter van de International Advertising Association.
Van den Berg, strategic partner LG&F Amsterdam, was het afgelopen jaar research & strategy director bij UbachsWisbrun voor onder meer C1000, Rabobank, Start en Eye Wish. Daarvoor was zij vier jaar strateeg bij FHV BBDO. Daarvoor werkte zij drie jaar samen met Giep Franzen, met wie zij het boek Strategisch management van merken schreef.
Jansen, creative partner LG&F Amsterdam, stapt over van FHV BBDO, waar hij vijf jaar international creative director was. Daarvoor was hij vijf jaar senior art director bij PPGH/JWT.

LG&F Brussel werd in 1998 opgericht en in de afgelopen vijf jaar drie keer Bureau van het Jaar in België. Met de opening van de vestiging in Amsterdam wordt LG&F Group een echt Beneluxbureau met bureaus in Brussel en Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in