Overslaan en naar de inhoud gaan

DE introduceert pauze-excuus

Bijna driekwart van de studenten zoekt actief naar een pauze-excuus als studieontwijkend gedrag. Daarom introduceert Douwe Egberts een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze nieuwe brand activation campagne van Lemz voor Douwe Egberts worden studenten van 6 tot 23 juni op diverse universiteiten en hogescholen opgeroepen om massaal een Comedy Break te nemen. Stand-up comedian Anne-Jan Toonstra (winnaar van het Groninger Studenten Cabaretfestival), vermaakt de studenten via een groot beeldscherm in 10 korte filmpjes die ingaan op tentamenstress in al zijn facetten.

related partner content for mobile comes here

Om de studenten tijdens hun drukke studie tijdig te waarschuwen is er een gratis sms-dienst opgezet zodat de student geen pauze-excuus hoeft te missen. Douwe Egberts zorgt tijdens de excuusmomenten voor koffie-aanbiedingen die de student gratis ontvangt via sms.
De campagne wordt ondersteund met POS communicatie, tv-displays op de locaties, sms-mailings en een gerichte pr-campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in