Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt de Marketeer of the Year 2006?

Morgenavond is het zover en maak ik bekend wie de Marketeer of the Year 2006 wordt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op onze poll zijn de drie genomineerden dicht bij elkaar gebleven. Hans Hagenaars van de Postbank liep uit, maar werd weer bijna ingehaald door Frank Weijers (vast een actie van al die Unilever-marketeers en hun adviseurs).

related partner content for mobile comes here

De bezoekers stemden 340 keer en 100 stemmen zijn voor Sander van Laan van AH (29 procent). Frank Weijers van Unilever kwam uit op 115 stemmen (34 procent) en Hans Hagenaars van de Postbank kreeg 125 stemmen (37 procent).

Leuk, ze blijven dicht bijelkaar, maar de zeer ervaren jury vaart zijn eigen koers. Morgenavond dus de uitslag tijdens de .

De nieuwe poll gaat over vrouwen en bloggen: waarom bloggen er zo weinig vrouwen? Is het zoals sommigen zeggen: vrouwen voelen gewoon minder noodzaak om zich op zo'n blog te profileren. Al die mannetjes op de apenrots laten zich wel zien en dat schrikt vrouwen ook af.

Is er verschil in berichtgeving tussen mannen en vrouwen op blogs? Hier merken we dat discussies altijd goed lopen als ze gaan over de verschillen tussen mannen en vrouwen en hoe marketeers daarop zouden moeten reageren.
MolBlog heeft dan ook een paar goede vrouwen en dat merken we ook. Maar op het derde bloggersevent deze week kwamen 40 mensen, waarvan slechts vier vrouwen.
Kunnen vrouwen wat toevoegen of is het wel goed zo?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in