Reclame, reclame en nog eens reclame
Mitsubishi Electric is net met een nieuwe DVD speler uitgekomen met een optie om enkel de reclames te bekijken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mitsubishi Electric is net met een nieuwe DVD speler uitgekomen met een optie om enkel de reclames te bekijken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Je hebt nu dus de mogelijkheid om de programma onderdelen die je hebt opgenomen te `skippen` en enkel de reclames te bekijken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIk vraag me werkelijk af welke consument daar nu op zit te wachten. Wel een leuke optie voor marketeers en een leuke gadget in de discussie over de invloed van nieuwe technologie op het meten van reclame effectiviteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid