Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Termorshuizen naar PPGH/JWT Engage

Bart Termorshuizen (39) is per 1 juni benoemd tot managing director van PPGH/JWT Engage.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit onderdeel van de is gericht op brand activation, interactieve strategieën en multimediale campagnes.

related partner content for mobile comes here

Hiervoor was Termorshuizen o.a. managing director van het interactieve bureau waar hij in mei vertrok. Bij Clockwork werkte hij voor klanten als ABN AMRO, Citroën, Fortis, FBTO, ING, KPN en Wehkamp.

'Communicatie is de core competentie van PPGH/JWT Groep. Van daaruit zie ik uitstekende mogelijkheden om koppelingen te maken tussen verschillende traditionele en non-traditionele middelen', aldus Termorshuizen in een persbericht.

Barbara Angeli Radovani, Managing Director PPGH/JWT Groep, zegt: 'Met de start van PPGH/JWT Engage beschikken we over een nog breder pallet van communicatiedisciplines om onze nationale én internationale klanten mee te bedienen.'

Eind vorig jaar kwam Termorshuizen in het nieuws door een interview met Tijdschrift voor Marketing. Hij stelde toen dat de kleinere internetbureaus (met minder dan 50 man) onvoldoende in staat zijn om de klantvraag te beantwoorden.

'De meeste bureaus kunnen de groeiende en veranderende vraag van de klant helemaal niet aan. Ze zijn te klein en te gefragmenteerd wat betreft dienstverlening', zo zei hij.

En: 'De vertaling van bedrijfsdoelstellingen naar een multi- mediaal interactief & creatief concept - en dat ook nog eens kunnen uitvoeren - is in dit kader een kernvraag van veel ondernemingen. En deze kernvraag wordt met een oorverdovende stilte beantwoord door de bureauwereld. Dat is niet verwonderlijk. Een antwoord kan alleen worden geformuleerd door een bedrijf met een geloofwaardige omvang.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in