Waterige guerillamarketing
Het is vandaag Wereld Water dag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is vandaag Wereld Water dag.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Weblog Houtlust signaleerde een aparte guerillamarketing om aandacht te geven aan het tekort aan water voor veel mensen op aarde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn België en in Mexico City (waar het World Water Forum wordt gehouden) zijn stickers geplakt in wasbakken waar het water door het gooitje gaat met de boodschap: 'Voor jou kost het een seconde tijd om drinkwater te vinden, hij moet 20 kilometer lopen.'
Maker is Green uit België.
Advertising for peanuts laat een ander Spaans iniatief zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid