RTL4 in week 11 marktleider


RTL5 kwam uit op 7,1 procent en RTL7 had 3,7 procent. Nederland 1 had een aandeel van 12,2, Nederland 2 14,9 en Nederland 3 6,9. SBS6 behaalde een aandeel van 11,1, Net5 had 4,9 procent en Veronica 4,3. Talpa had een marktaandeel van 6,8 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 34,0 procent, de zenders van RTL Nederland 26,1 procent en de SBS-zenders 20,3 procent. In week 10 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 207,7 minuten.
Best bekeken programma was de Champions League-wedstrijd Inter Milan-Ajax met 2,396 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag trok 2,398 belangstellenden en het Journaal van 20.00 uur op maandag werd bekeken door 2,072 miljoen mensen. Het WK Schaatsen allround 1500 meter heren had 1,900 miljoen kijkers en GTST op maandag trok 1,878 miljoen kijkers.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid