Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL4 in week 11 marktleider

RTL4 was in week 9 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 15,3 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL5 kwam uit op 7,1 procent en RTL7 had 3,7 procent. Nederland 1 had een aandeel van 12,2, Nederland 2 14,9 en Nederland 3 6,9. SBS6 behaalde een aandeel van 11,1, Net5 had 4,9 procent en Veronica 4,3. Talpa had een marktaandeel van 6,8 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 34,0 procent, de zenders van RTL Nederland 26,1 procent en de SBS-zenders 20,3 procent. In week 10 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 207,7 minuten.
Best bekeken programma was de Champions League-wedstrijd Inter Milan-Ajax met 2,396 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag trok 2,398 belangstellenden en het Journaal van 20.00 uur op maandag werd bekeken door 2,072 miljoen mensen. Het WK Schaatsen allround 1500 meter heren had 1,900 miljoen kijkers en GTST op maandag trok 1,878 miljoen kijkers.

related partner content for mobile comes here

Bron: SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in