
De wens van Jobtrack om haar gebruikers naast vacatures ook entertainment te bieden en de wens van RCV Entertainment om hun doelgroep directer en anders dan voorheen te benaderen heeft tot deze overeenkomst geleid.
’Concreet komt het erop neer dat we onze bezoekers iets exclusiefs bieden, wat naast exclusief en gratis ook nog eens gewoon “fun” is’, aldus Marco de Weerd, marketingmanager van JobTrack.nl.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepVoor de winnaars van het JobTrack.nl spel ‘A Fish called Skippy’, wordt er een geheel verzorgde privé-voorpremière georganiseerd van de film Final Destination 3; inclusief eten en drinken.
Op 6 april beleeft deze film in Nederland zijn première in meer dan 80 bioscopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee