Overslaan en naar de inhoud gaan

Foodsector wil meer samenwerking

Winkelformules zijn te weinig onderscheidend en nieuwe producten voegen onvoldoende waarde toe. Om dit te veranderen en verder te kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maken retailers en fabrikanten duidelijk die deelnamen aan het onderzoek 'Samenwerken aan groei' van ECR Nederland en Accenture. Gisteren werd tijdens het congres 'Werk aan de winkel' het eerste exemplaar van het onderzoek aangeboden aan de co-voorzitters van ECR Nederland, Dick Boer, directievoorzitter van Albert Heijn en Harry Brouwer, chairman Unilever Nederland.

related partner content for mobile comes here

Om groei te bewerkstelligen geven retailers en fabrikanten drie belangrijke samenwerkingsgebieden aan: promotieplanning & promotie-evaluatie, productintroductie en management en gezamenlijke marketing.

Frits van den Bos, directeur ECR Nederland: 'De branche heeft na de opschudding van de afgelopen jaren weer behoefte om terug te gaan naar de basis. Het is een interessant gegeven dat bedrijven samenwerking weer zien als de sleutel om tot groei in de markt te komen. Daarbij zien bedrijven vooral heil in de samenwerking als dit één-op-één gebeurt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in