Foodsector wil meer samenwerking
Dat maken retailers en fabrikanten duidelijk die deelnamen aan het onderzoek 'Samenwerken aan groei' van ECR Nederland en Accenture. Gisteren werd tijdens het congres 'Werk aan de winkel' het eerste exemplaar van het onderzoek aangeboden aan de co-voorzitters van ECR Nederland, Dick Boer, directievoorzitter van Albert Heijn en Harry Brouwer, chairman Unilever Nederland.
Om groei te bewerkstelligen geven retailers en fabrikanten drie belangrijke samenwerkingsgebieden aan: promotieplanning & promotie-evaluatie, productintroductie en management en gezamenlijke marketing.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaFrits van den Bos, directeur ECR Nederland: 'De branche heeft na de opschudding van de afgelopen jaren weer behoefte om terug te gaan naar de basis. Het is een interessant gegeven dat bedrijven samenwerking weer zien als de sleutel om tot groei in de markt te komen. Daarbij zien bedrijven vooral heil in de samenwerking als dit één-op-één gebeurt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid