Overslaan en naar de inhoud gaan

Ervaringsdeskundige gezocht

Whirlpool is bezig met een publiciteitsoffensief voor de thuisstomerij Pret-a-Porter en plugt er vrolijk op los onder een grote groep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is bezig met een publiciteitsoffensief voor de thuisstomerij Pret-a-Porter en plugt er vrolijk op los onder een grote groep journalisten.

related partner content for mobile comes here

Nu stelt Whirlpool een Pret-a-Porter beschikbaar (ter waarde van 400 euro) die we hier als prijs mogen weggeven.

Dat deden we eigenlijk afgelopen vrijdag al. Maar tot nu toe geen enkele reactie op de oproep 'Geef aan wie of wat volgens jou wel een opfrisbeurt zou kunnen gebruiken. Op marketinggebied, wel te verstaan.'

Een zeer teleurstellend resultaat! Terwijl ik zeker weet dat er onder de Molblog-lezers mensen rondlopen (in een ietwat morsig pak) die niet te beroerd zijn om er ook nog een ongezouten, doch objectieve mening over te geven.

Dus bij deze nog een poging: Wie wil een week lang zijn of haar delicaatjes een stoombeurt geven en er vervolgens over schrijven, plus een rapportcijfer geven op de punten Relevant, Innovatief, Mooi en Handig. Nog even voor de duidelijkheid; na deze week mag je de thuisstomerij ook gewoon houden, of op aanbieden.

Bekijk een week lang of het apparaat toegevoegde waarde biedt, en of je het daarna zal blijven gebruiken. Nederlanders geven niets om strijken en alles wat daarbij hoort, dat is mijn ervaring. Geldt dit ook voor de Pret-a-Porter?

De doelgroep volgens Whirlpool: mensen die van mode houden en goed voor hun lievelingskleding of speciale stukken willen zorgen.

De Pret-a-Porter werd vorig jaar oktober overigens tot flop gekozen in onze rubriek op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in