Overslaan en naar de inhoud gaan

Je naam als merk

Gistermiddag toog ik even met de trein naar Amsterdam CS waar in een zaaltje van het prachtige Grand Café Restaurant Eerste Klas de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gistermiddag toog ik even met de trein naar Amsterdam CS waar in een zaaltje van het prachtige de uitreiking plaatsvond van de . Die ging voor .

related partner content for mobile comes here

Onderzoeksresultaten en 'awards' zijn tegenwoordig belangrijke marketinginstrumenten: je trekt er gratis aandacht mee als het meezit. Zo kreeg deze toch beperkte prijs - alleen voor juridische scripties over internet, maar tien inzendingen - gisteren wel aandacht in NRC Handelsblad. Leuk voor de sponsors Brinkhof Advocaten en Xs4all.

Leuk onderwerp overigens van Josephine, die als voorbeeld nam het , die inmiddels wel .

Je naam is ook je merk zo weten talloze bekende en minder bekende Nederlanders maar al te goed. Zo meldde zich ooit, toen ik in de hypetijd op internet een bekend journalistje dreigde te worden iemand zich triomfantelijk met de mededeling dat hij PeterOlsthoorn.net had weten te registreren. Lekker puh!

Josephine biedt trouwens ook een praktische oplossing voor dit soort euvels: kom met een geschillenregeling naar Belgisch voorbeeld: daar moet degene die een persoonlijk naam registreert kunnen aantonen dat hij daar persoonlijk belang bij heeft. Dat kan JP zelf wel doen, maar een derde niet. Mooi bedacht...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in