Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale magazines, top of flop?

Uitgeverij Scala startte twee maanden geleden als eerste uitgeverij in Nederland met online, niet-downloadbare versies van zijn printitels…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgeverij startte twee maanden geleden als eerste uitgeverij in Nederland met online, niet-downloadbare versies van zijn printitels , Railhobby en Digital Movie, allen in het special interest segment.
Nu worden voorzichtig de eerste conclusies getrokken.

Ashja Bosboom, marketing manager bij Scala: 'Ik zie een enorme toename van het 'all in' abonnement (duurdere papieren versie incl. online voordelen). We hadden dit niet verwacht. Wel een toename van online abonnementen, maar daarnaast hadden we een stagnering of afname van het aantal papieren abonnes verwacht, geen toename.'

De online magazines zijn deze maand het onderwerp in onze op . Vind u het digitale magazine een goed alternatief? Geef dan uw stem en laat vooral achter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in