Overslaan en naar de inhoud gaan

Split screen campagne Ice Age 2 op RTL

RTL Nederland en IP komen vanaf morgen met een nieuwe campagne rond de film Ice Age 2, waarbij split screen wordt ingezet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Split screen is een vorm van adverteren waarbij de televisie-commercial wordt geïntegreerd in de look & feel van een programma of zender.

related partner content for mobile comes here

Bekijk hier de films:

<>

<>

<>

De Ice Age 2-campagne loopt tot en met dinsdag 28 maart. Ze wordt ingezet bij de programma’s Idols Backstage, Terugblik GTST, RTL Weer, RTL Travel en binnen programma-aankondigingen op RTL 4 en programmaoverzichten op RTL 5. Ook komen er identspots op RTL 4 en 5.
Daarnaast is er een bel en sms-actie waarbij de kijker kans maakt op een Playstation 2, een game van Ice Age 2 en bioscoopkaarten voor de film. De splitscreen campagne wordt ook doorgetrokken op internet, op de sites van Idols en GTST.

IP en RTL werkten eerder met Fox samen voor de film Robots. Dat was de eerste split screen ooit (april 2004).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in