Split screen campagne Ice Age 2 op RTL


Split screen is een vorm van adverteren waarbij de televisie-commercial wordt geïntegreerd in de look & feel van een programma of zender.
Bekijk hier de films:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS<#TRIANGLESQUARE> RTL 5 stationident
<#TRIANGLESQUARE> Eindleader RTL Nieuws/Weer
<#TRIANGLESQUARE> RTL 4 Idols Finale zaterdag 11 maart
De Ice Age 2-campagne loopt tot en met dinsdag 28 maart. Ze wordt ingezet bij de programma’s Idols Backstage, Terugblik GTST, RTL Weer, RTL Travel en binnen programma-aankondigingen op RTL 4 en programmaoverzichten op RTL 5. Ook komen er identspots op RTL 4 en 5.
Daarnaast is er een bel en sms-actie waarbij de kijker kans maakt op een Playstation 2, een game van Ice Age 2 en bioscoopkaarten voor de film. De splitscreen campagne wordt ook doorgetrokken op internet, op de sites van Idols en GTST.
IP en RTL werkten eerder met Fox samen voor de film Robots. Dat was de eerste split screen ooit (april 2004).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid